miasayang

Im nt a perct girl, my hair doesnt alwys stay in place n i spill things a lot, I'm pretty clumsy n sometims i hav a brken heart, my frens n i sometms fight n myb somedys nothg goes rite but whn i thnk bout it n take a step bck, i realise hw amazing life truly is n tht maybe, just myb i like being unprfct,

Thursday 24 March 2011

::aku minat ramai orang::

heehehe.
aku ni kalau tak pandang lelaki comel tak sah.
mata tu asyik dok  melilau je pandang sekliling. 
hihi. gatal sungguh. mata ooh mataa.
dahla mata aku kelabu.hahaha( dasar lens )well aku ni kan perempuan,
so perasaan untuk meminati tu memang lah sangat dahsyat ohh. 
kat KMS ni ramai gila aku minat. 
haha. but dalam diam lah kan. 
yang paling aku minat tu means yang favourite tu adelah sorang mamat ni. seriuos dalam laki laki yang aku minat tu dia paling tak comel.
haha. kesian sungguh, tapi dia menarik. pemalu. huhu.
dari sem satu till this day aku still suka kat dia.
haha.entah laa dia suka aku ke tak, 
tapi rasa macam dia tak perasan pun aku. 
ohhh kesian aku..eeeeemm. nak dijadikan cerita,
adelak minah cantik tahap dewi hutan ni jatuh cinta kat dia.
memang cun weh. aku lau laki memang cair tengok dia.
nak dibandingkan dengan aku mmg macam penyu dengan unta.
dia unta lah aku mesti lah penyu kan. 
huhuhu. dia dahla kaya. cantik lak tu, pandai,
well-mannered, errmm memang perfect score lah.
lau laki tu pilih aku lah kan, memang lah 
aku cungkil biji mata diasebab bodoh sangat minat 
kat minah disorder macam aku nihaha. 
well. bila aku dah tau pasal girl ni minat kat boy tu.
terus lah aku tak minat kat dia. yelah sape lah aku kan. 
dhla tak cantik, tak kaya, tak pandai, huhuhuh ;(
takpe takpe. haha. aku redha je.
lagipun watpe nak marah kan, aku just minat je.
haha. well aku harap korang bahgie ;p

No comments:

Post a Comment